ithenticate دانلود

سرقت علمی برای دانش آموزان آسان تر و جذاب تر است، چرا که اطلاعات با استفاده از ابزارهای جستجوی آنلاین و وب به راحتی در دسترس است و پیدا کردن و کپی کردن اطلاعات را آسان تر می کند. برای برخی از دانش آموزان، مزایای سرقت علمی بیشتر از خطرات است، به خصوص اگر معتقدند شانس کمی برای دستگیری وجود دارد یا هیچ شانسی برای دستگیری وجود دارد و اگر واقعا دستگیر شوند مجازات کمی وجود دارد یا هیچ مجازاتی وجود ندارد. بنابراین ممکن است توصیه شود که سردبیران نشریات دوره ای شیوه هایی را اتخاذ کنند که هدف آن آگاه کردن نویسندگان از اهمیت جلوگیری از سرقت ادبی در نسخه های خطی ارائه شده برای انتشار تحت دستورالعمل ها است. علاوه بر این، انواع موسسات تولید علمی این رویه را توصیه کرده اند و باید با افزایش توانایی داوران در ارزیابی مقالات ارسالی برای انتشار، تأیید سرقت علمی و پذیرش استفاده از نرم افزار تشخیص سرقت علمی به عنوان یک رویه دوره ای استاندارد افزایش یابد.
بررسی تشابه مقاله
مطالعاتی که ارتباط کلی منفی بین توانایی انگلیسی و سرقت ادبی پیدا کرده اند عبارتند از: آباسی، گریوز، برتاگ، برتاگ و همکاران، چن و کو، گوه، جونز، لی، مارشال، گری، پنی کوک، پرکینز و همکاران، واکر و وایت. با این حال، بسیاری از مطالعات بررسی این پیوند بر اساس داده های خود گزارش شده از هر دو دانشجو (Goh 2015؛ جونز 2011) و دانشکده (عباسی و گریوز 2008؛ Bretag 2007؛ لی 2015؛ 2014) است که نگرانی های سیستمیک در مورد اعتبار بالقوه این رابطه را مطرح کرد. در ابتدا، تجزیه و تحلیل با استفاده از سیاست ها و دستورالعمل های نویسندگان و / یا راهنمای ارائه ارائه شده توسط مجلات به نویسندگان علاقه مند به ارائه کار خود را برای انتشار انجام شد. قصد بررسی وجود یا عدم وجود سرقت علمی یا دستورالعمل های خود سرقت علمی در نشریاتی بود که به دنبال روشن شدن این مسائل از قبل برای نویسندگان بودند.
نکات زیر برای کمک به محققان برای تولید نوشته های دانشگاهی یا علمی بدون نفوذ به جهان سرقت علمی سوال برانگیز طراحی شده است. در داخل آکادمی، سرقت علمی توسط دانشجویان، استادان یا محققان نقض دانشگاهی اعتماد یا تقلب دانشگاهی محسوب می شود و متخلفان مشمول سانسور دانشگاهی از جمله اخراج می شوند. برخی از سازمان ها از نرم افزار تشخیص سرقت علمی برای تشخیص سرقت علمی بالقوه و بازدارندگی دانش آموزان از سرقت علمی استفاده می کنند. با این حال، برنامه تشخیص سرقت علمی همیشه نتایج دقیقی نمی دهد و در این سیستم ها “شکاف” وجود دارد. برخی از دانشگاه ها با ارائه جهت گیری های عمیق به دانشجویان به یکپارچگی تحصیلی می پرداخته اند. در واقع درک تقریباً برابری در میان دانشجویان کالج وجود دارد که سرقت علمی اشتباه است.

کاهش درصد مشابهت مقاله

با این حال، در مورد اسناد بصری مانند عکس ها، گراف ها، نقاشی ها، نقاشی ها، آمار و مواد از سخنرانی ها، مصاحبه ها یا برنامه های تلویزیونی نیز صدق می کند. این هیچ راز است که هر مقاله، مقاله تحقیق، پایان نامه و یا مقاله دانشگاهی دیگر شما ایجاد باید از ابتدا نوشته شده و حاوی 100٪ محتوای اصلی، به همین دلیل است که هر متن نیاز به تایید سرقت علمی است. برخی اقدامات تقریباً به طور قطع با سرقت ادبی قابل تشخیص هستند، مانند خرید، سرقت یا استقراض کاغذ. استخدام کسی برای نوشتن روزنامه خود را از طرف شما; اما پس از آن رویه هایی وجود دارد که معمولاً در بیش از یک منطقه خاکستری قرار دارند، مانند استفاده از کلمات منبع بسیار باریک در هنگام کار مجدد یا ساخت بر روی ایده های کسی بدون نقل قول از کار گفتاری یا کتبی او. گاهی معلمانی که گمان می کنند دانش آموزان سرقت علمی قصد دانش آموزان را در نظر خواهند گرفت و اینکه آیا معلوم می شود دانش آموز عمداً در تلاش برای ارائه ایده به دیگران بوده است، به نظر خودش می رسد.
پلاجیاریسم
در نهایت، مداخله باید قوانین و کدهای رفتاری مربوط به یکپارچگی دانشگاهی مورد انتظار در یک محیط دانشگاهی بین المللی را روشن می کرد و مراقبت می کرد که در دام پذیرش این که ارزش های دانشگاهی غربی یک ثابت جهانی است، قرار نپذیرد. آشکارترین اشکال سرقت علمی شامل نسخه هایی از مقالات کامل یا فصل هایی است که به عنوان جعل هویت دوباره منتشر شده اند. چنین مواردی معمولاً نه تنها شامل سرقت ادبی، بلکه نقض کپی رایت نیز می شود. همچنین مشخص شد که گشت ها هدایتی در مورد صحت اثر چه در برزیل و چه در خارج از کشور توسعه داده اند و توضیح می دهند که کار ارائه شده در نسخه های اولیه رویدادهای علمی را برای انتشار قابل قبول می بیند. برخی مجلات نویسندگان را تشویق می کردند و به آن ها اجازه می دادند که کار خود را در رسانه های آنلاین مانند انبارهای نهادی یا در صفحات شخصی منتشر و توزیع کنند، در حالی که این امر می تواند تأثیر مثبتی بر بینایی داشته باشد و احتمال استناد به کار را افزایش دهد.
اگر آنچه می نویسید منعکس کننده دیدگاه ها، ایده ها یا نتیجه گیری های اثری است که با آن مشورت کرده بودید، باید منبع را نقل قول کنید. بر اساس سرویس سیستم آگی افتخار، سرقت علمی «اختصاص ایده ها، فرایندها، نتایج یا کلمات به شخص دیگری بدون دادن اعتبار مناسب» است. اسکن خوب جعل هویت مقاله می تواند تمام شباهت ها را در مدت زمان کوتاهی پیدا کند. چطور يجوري يکي پيدا کنيم؟ گزینه های بسیاری آنلاین وجود دارد, گذشته از این, اگر شما خرید کاغذ خود را آنلاین, به عنوان یک قانون, هر سرویس نوشتن آنلاین دارای یک ابزار ساخته شده در برای اطمینان از دانش آموزان در اصالت و کیفیت مقالات خود را. با این حال ، اگر شما به دنبال بهترین و دقیق ترین چک آپ — آمده و استفاده از آن را در سایت ما! در این مقاله، ما توضیح خواهیم داد که چگونه تایید سرقت علمی کار می کند و شما را از طریق لیست مزایای استفاده از بررسی سرقت ادبی PapersOwl رایگان راهنمای.

بررسی سرقت ادبی

با این حال، برخی از موانع اصلی مربوط به رد مقالات علمی ارائه شده برای انتشار، مشکلات ماهیت سیستماتیک شناخته شده اند یا ممکن است با کمبودهای نظری عمیق یا مشکلات انتقال (به عنوان معنی شناسایی صحیح منابع مشورت شده)، از جمله مسائل دیگر (شغل و همکاران ۲۰۰۹) مرتبط باشند. هدف اصلی ما این است که آموزش و دانش با کیفیت بالا و همچنین صلاحیت های خوب در امتحانات و تحقیقات را در اختیار دانش آموزان خود قرار دهیم، اما نه به هزینه یکپارچگی و عزت ما که در زمینه سرقت علمی و دیگر نقض صداقت تحصیلی زیر سوال می رود. بررسی پاسخ دانشجویان دانشگاه جازان به موارد مختلف سرقت علمی نشان از سوء تفاهم ها و تصورات غلط در مورد بسیاری از اشکال سرقت علمی داشت.

مشابهت یابی رایگان

(نمونه ای از سرقت علمی موزاییک را ببینید.) دانش آموزان باید یاد بگیرند که چگونه به منابع خود استناد کنند و هنگام انجام تحقیقات بازخورد دقیق و دقیقی ارائه دهند. (بخش پذیرش یادداشت های صفحه سرقت ادبی اجتناب را ببینید.) عدم قصد، دانشجوی مسئولیت سرقت علمی را منحل نمی کند. موارد سرقت علمی اتفاقی به اندازه هر جعل هویت دیگری جدی گرفته می شود و مشمول همان مجموعه پیامدهای دیگر انواع سرقت علمی است.

iran ithenticate

ما اغلب متوجه می شود که ما مقالات بیشتری از چین، ترکیه و کره جنوبی نسبت به ما دریافت می کنیم، اگر چه این مجله یک نشریه رسمی از انجمن جراحی ارتوپدی هند است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم نشریات بیشتر و بیشتر به ویژه از کشورمان را تشویق کنیم. به همین دلیل تصمیم گرفتیم با انتشار سرمقاله ای در مورد «چگونه سند بنویسیم؟» به اعضای خود آموزش دهیم که احتمال می رود به زودی منتشر شود.

اصلاح مشابهت پایان نامه

یکی از اولین زمینه های سردرگمی با توجه به سرقت علمی است که مناسب برای دانش آموزان از دبیرستان به کالج است این سوال است که چه چیزی به منزله دانش عمومی است و بنابراین نیازی به انتساب ندارد. به طور کلی اطلاعات واقعی ساده و عبارات کلی مشمول محدودیت های سرقت ادبی نیستند. با این حال، آنها مشمول ایده ها، تحلیل ها، نظرات و تفسیرهای پیچیده ای هستند و باید مورد استناد قرار گیرد. مت اشلیس استادیار روزنامه نگاری و مطالعات رسانه ای در دپارتمان ارتباطات کالج راندولف، یک کالج هنرهای لیبرال خصوصی واقع در لینچبورگ، ویرجینیا است که قبلاً با نام کالج زنان راندولف ماکون شناخته می شد. او از دانشگاه وسلیان با مدرک تاریخ فارغ التحصیل شد و بیش از دو دهه را صرف کار در روزنامه نگاری به عنوان نویسنده، ویراستار و منتقد فرهنگی کرد.
همانندجویی رایگان

دیدگاهتان را بنویسید